Четвер, 06.02.2025, 01:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Cайт вчителя початкових класів

ІНФОРМЕР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методичний кейс

План роботи наставника з молодим вчителем

                 

ПЛАН РОБОТИ
педагога-наставника Свір Тамари Іванівни
з молодим спеціалістом, вчителем англійської мови

Високопільської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Коломакською Аллою Олександрівною

на 2015/2016 н.р.

 

Колектив – це не якась безлика маса.  Він існує як багато індивідуальностей.

                                                                                   (Василь Сухомлинський)

Актуальні проблеми для вчителя-початківця, що потребують розв’язання:

  • невміння аналізувати результати своєї роботи і використовувати ці результати під час планування;
  • слабка сформованість навичок роботи з нормативною базою;
  • невміння враховувати в плануванні своєї роботи проблему, над якою працює навчальний заклад, особливості учнів, батьків, учителів;
  • відсутність загальної (довгострокової або середньострокової) власної програми діяльності;
  • наявність труднощів у роботі з учителями, батьками, окремими категоріями учнів;
  • відсутність практичних навичок презентації своєї роботи,  її окремих напрямків;
  • творча активність вчителя  за межами навчального закладу.

 

Мета:

  • організація роботи з молодим вчителем, що забезпечить системність і логічність його діяльності у навчальному закладі;

Завдання:

  • ознайомлення з нормативними документами, відповідною науково – методичною літературою;
  • ознайомлення із системою методичної роботи закладу,  навчально–виховної роботи закладу згідно проблеми, над якою працює педколектив;
  • складання схем та алгоритмів роботи, що розраховані на окремі категорії учнів, учителів, батьків;
  • обговорення загальної системи, роботи та її складників з дирекцією закладу, занесення етапів роботи до плану навчального закладу;
  • залучення до співпраці за відповідними напрямами соціального педагога,  педагога–організатора, класних керівників, учителів–предметників;
  • надання методичної допомоги вчителю Коломакській А.О. у створенні власної системи роботи та практичному втіленню розробленої моделі, її корекції в процесі адаптації

 

Дані про молодого спеціаліста

 Коломакська Алла Олександрівна

Дата народження – 16.02.1991

 Освіта – вища

Навчальний заклад – Харківський національний педагогічний   університет імені Г.С.Сковороди

Методична тема

Наставник - Свір Т.І.

 

План роботи

 

№ з/п

Заходи

Дата

Відповідальні

Продукт діяльності

1.

Провести анкетування з метою вивчення потреб молодого вчителя у методичній допомозі.

серпень

Перець С.А., заступник директора з навчально-виховної роботи

Анкета

2.

Призначення наставника Свір Т.І.

серпень

Зінченко В.О.,  директор школи

Протокол педради

3.

Корекція плану роботи школи з урахуванням професійних потреб молодого педагога.

вересень

Перець С.О., заступник директора з навчально-виховної роботи

Додаткові матеріали

4.

Ведення шкільної документації

вересень

Свір Т.І., педагог-наставник

Єдині вимоги до ведення класного журналу

5.

Консультації. Діагностичний мінімум. Поглиблена діагностика.

жовтень

Бондаренко О.М., практичний психолог

Рекомендації

6.

Аналіз результатів дослідження за планом поточної роботи навчально – виховного процесу

листопад

Свір Т.І., педагог-наставник

Звіт

7.

Консультації. Система роботи з особливими категоріями учнів.

грудень

Класні керівники

 

Методичні рекомендації, матеріали з досвіду роботи

8.

Консультації. Оптимізація взаємодії молодого вчителя  з педагогами. Система роботи.

січень

Педагоги школи

Система роботи молодого вчителя  у співпраці з педагогами. Правила взаємодії з педагогами.

9.

Консультації. Особливості індивідуальної та групової роботи з батьками учнів. Системність як умова ефективності роботи.

лютий

Свір Т.І., педагог-наставник

Протокол проведення

10.

Презентація роботи молодого вчителя у закладі відповідно методичної теми.

березень

Свір Т.І., педагог-наставник

Презентація, методичні розробки.

11.

Участь молодого вчителя  у роботі районного методичного об’єднання вчителів англійської мови.

за планом РМО

Свір Т.І., педагог-наставник

Виступ з досвіду роботи

12.

Вивчення індивідуальних особливостей дітей з особливими освітніми потребами.

травень

 

Виступи з досвіду роботи, протокол проведення, рекомендації.

 

 

Категорія: Методичний кейс | Додав: tamara-svir (04.09.2015)
Переглядів: 4465 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
uCoz