ПЛАН РОБОТИ
педагога-наставника Свір Тамари Іванівни
з молодим спеціалістом, вчителем англійської мови
Високопільської ЗОШ І – ІІІ ступенів
Коломакською Аллою Олександрівною
на 2015/2016 н.р.
Колектив – це не якась безлика маса. Він існує як багато індивідуальностей.
(Василь Сухомлинський)
Актуальні проблеми для вчителя-початківця, що потребують розв’язання:
- невміння аналізувати результати своєї роботи і використовувати ці результати під час планування;
- слабка сформованість навичок роботи з нормативною базою;
- невміння враховувати в плануванні своєї роботи проблему, над якою працює навчальний заклад, особливості учнів, батьків, учителів;
- відсутність загальної (довгострокової або середньострокової) власної програми діяльності;
- наявність труднощів у роботі з учителями, батьками, окремими категоріями учнів;
- відсутність практичних навичок презентації своєї роботи, її окремих напрямків;
- творча активність вчителя за межами навчального закладу.
Мета:
- організація роботи з молодим вчителем, що забезпечить системність і логічність його діяльності у навчальному закладі;
Завдання:
- ознайомлення з нормативними документами, відповідною науково – методичною літературою;
- ознайомлення із системою методичної роботи закладу, навчально–виховної роботи закладу згідно проблеми, над якою працює педколектив;
- складання схем та алгоритмів роботи, що розраховані на окремі категорії учнів, учителів, батьків;
- обговорення загальної системи, роботи та її складників з дирекцією закладу, занесення етапів роботи до плану навчального закладу;
- залучення до співпраці за відповідними напрямами соціального педагога, педагога–організатора, класних керівників, учителів–предметників;
- надання методичної допомоги вчителю Коломакській А.О. у створенні власної системи роботи та практичному втіленню розробленої моделі, її корекції в процесі адаптації
Дані про молодого спеціаліста
Коломакська Алла Олександрівна
Дата народження – 16.02.1991
Освіта – вища
Навчальний заклад – Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди
Методична тема
Наставник - Свір Т.І.
План роботи
№ з/п
|
Заходи
|
Дата
|
Відповідальні
|
Продукт діяльності
|
1.
|
Провести анкетування з метою вивчення потреб молодого вчителя у методичній допомозі.
|
серпень
|
Перець С.А., заступник директора з навчально-виховної роботи
|
Анкета
|
2.
|
Призначення наставника Свір Т.І.
|
серпень
|
Зінченко В.О., директор школи
|
Протокол педради
|
3.
|
Корекція плану роботи школи з урахуванням професійних потреб молодого педагога.
|
вересень
|
Перець С.О., заступник директора з навчально-виховної роботи
|
Додаткові матеріали
|
4.
|
Ведення шкільної документації
|
вересень
|
Свір Т.І., педагог-наставник
|
Єдині вимоги до ведення класного журналу
|
5.
|
Консультації. Діагностичний мінімум. Поглиблена діагностика.
|
жовтень
|
Бондаренко О.М., практичний психолог
|
Рекомендації
|
6.
|
Аналіз результатів дослідження за планом поточної роботи навчально – виховного процесу
|
листопад
|
Свір Т.І., педагог-наставник
|
Звіт
|
7.
|
Консультації. Система роботи з особливими категоріями учнів.
|
грудень
|
Класні керівники
|
Методичні рекомендації, матеріали з досвіду роботи
|
8.
|
Консультації. Оптимізація взаємодії молодого вчителя з педагогами. Система роботи.
|
січень
|
Педагоги школи
|
Система роботи молодого вчителя у співпраці з педагогами. Правила взаємодії з педагогами.
|
9.
|
Консультації. Особливості індивідуальної та групової роботи з батьками учнів. Системність як умова ефективності роботи.
|
лютий
|
Свір Т.І., педагог-наставник
|
Протокол проведення
|
10.
|
Презентація роботи молодого вчителя у закладі відповідно методичної теми.
|
березень
|
Свір Т.І., педагог-наставник
|
Презентація, методичні розробки.
|
11.
|
Участь молодого вчителя у роботі районного методичного об’єднання вчителів англійської мови.
|
за планом РМО
|
Свір Т.І., педагог-наставник
|
Виступ з досвіду роботи
|
12.
|
Вивчення індивідуальних особливостей дітей з особливими освітніми потребами.
|
травень
|
|
Виступи з досвіду роботи, протокол проведення, рекомендації.
|
|