№
з/п
|
№ з/п
(скор.)
|
Тема уроку
|
Дата
|
Дата
(скориг.)
|
І семестр
Повторення вивченого в 1 класі
|
1.
|
|
Вступ. Лічба в межах 100. знаходження значень виразів. Складання і розв’язування задач. (№1-11)
|
|
|
2.
|
|
Додавання і віднімання чисел частинами. Порівняння чисел. Розв’язування задач. (№12-21)
|
|
|
3.
|
|
Назви компонентів дій додавання та віднімання. Запис виразів та їх обчислення. Креслення і порівняння відрізків. (№22-31)
|
|
|
4.
|
|
Переставна властивість дії додавання. Розв’язування та порівняння задач. (№32-41)
|
|
|
5.
|
|
Зв'язок дій додавання і віднімання. Складання рівностей на віднімання з рівностей на додавання. Задачі на знаходження невідомого доданка. (№42-52)
|
|
|
6.
|
|
Запис виразів та знаходження їх значення. Трикутники, чотирикутники. Складання і розв’язування задач за поданим запитанням. (№53-62)
|
|
|
7.
|
|
Запис чисел у вигляді суми розрядних доданків. Різні способи додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. (№63-71)
|
|
|
8.
|
|
Закріплення випадків додавання і віднімання, пов'язаних із нумерацією чисел. Творча робота над задачею. Рік, місяць, доба. (№72-82).
|
|
|
9.
|
|
Контрольна робота.
|
|
|
10.
|
|
Аналіз контрольної роботи. Виконання додаткових вправ. (с. 15)
|
|
Таблиці додавання і віднімання чисел.
Задачі на дві дії. Вирази з дужками
|
|
|
11.
|
|
Додавання і віднімання числа 2 з переходом через розряд. Креслення відрізків. Розв’язування задач. (№81-89)
|
|
|
12.
|
|
Додавання і віднімання числа 3 з переходом через розряд. Знаходження значень виразів на дві дії. Ламана лінія. (№90-98)
|
|
|
13.
|
|
Додавання і віднімання числа 4 з переходом через розряд. Складання виразів. Прості задачі різних видів. Довжина ламаної лінії. (№99-108)
|
|
|
14.
|
|
Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через розряд. Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою. (№109-118)
|
|
|
15.
|
|
Додавання і віднімання числа 5 з переходом через розряд. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею. (№119-128)
|
|
|
16.
|
|
Додавання і віднімання числа 5 з переходом через розряд. Доповнення умови задачі запитанням. Розпізнавання геометричних фігур. (№129-137)
|
|
|
17.
|
|
Додавання і віднімання числа 6 з переходом через розряд. Застосування переставної властивості при додаванні виду 5+6, обчислення виразів зі змінною. (№138-146)
|
|
|
18.
|
|
Додавання і віднімання числа 7 з переходом через розряд. Застосування переставної властивості дії додавання. Складання і розв’язування задач за схематичними записами їх умов. (№147-154)
|
|
|
19.
|
|
Розв'язування і порівняння задач. Повторення табличних випадків додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. (№1555-161)
|
|
|
20.
|
|
Додавання і віднімання чисел із переходом через розряд. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Складання обернених задач до поданої. (№162-168)
|
|
|
21.
|
|
Додавання і віднімання числа 8 із переходом через розряд. Розв’язування задач.(№169-177)
|
|
|
22.
|
|
Задачі на дві дії (ознайомлення). Знаходження значень виразів із буквеними даними. (№178-186)
|
|
|
23.
|
|
Додавання і віднімання числа 9 із переходом через розряд. Периметр многокутника. Пояснення і порівняння розв’язування задач. (№187-195)
|
|
|
24.
|
|
Узагальнена таблиця додавання одноцифрових чисел. Закріплення додавання і віднімання з переходом через розряд. Задачі на дві дії. (№196-209)
|
|
|
25.
|
|
Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). (№211-217)
|
|
|
26.
|
|
Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач. (№218-226)
|
|
|
27.
|
|
Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів по-різному. Розв’язування задач на дві дії за складеним планом. (№227-235)
|
|
|
28.
|
|
Контрольна робота.
|
|
|
29.
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
|
30.
|
|
Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Кути многокутника. (№236-242)
|
|
|
31.
|
|
Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження числових значень буквених виразів. Календар. (№243-249)
|
|
|
32.
|
|
Сторони прямокутника. Побудова прямокутника, знаходження його периметра. Розв’язування задачі складанням виразу. (№250-258)
|
|
|
33.
|
|
Квадрат периметр квадрата. Складання і розв’язування задачі за малюнком. (№259-264)
|
|
|
34.
|
|
Закріплення вивченого матеріалу (виконання додаткових вправ на с.46). Самостійна робота.
|
|
|
Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд
|
35.
|
|
Додавання двоцифрових чисел із переходом через розряд (загальний випадок). (№265-276)
|
|
|
36.
|
|
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв’язування задач і виразів. (№277-284)
|
|
|
37.
|
|
Додавання виду 38+4. Розв’язування задач двома способами. (№285-294)
|
|
|
38.
|
|
Додавання виду 76=4. Розв’язування задач на дві дії. (№295-302)
|
|
|
39.
|
|
Додавання виду 38+52. Задачі на зустрічний рух. (№303-310)
|
|
|
40.
|
|
Додавання суми до числа. Знаходження значень виразів різними способами. (№311-321)
|
|
|
41.
|
|
Віднімання числа від суми. Розв'язування задачі трьома способами. (№322-329)
|
|
|
42.
|
|
Усне віднімання виду 40-8. задачі з подвійним відношенням «на … менше». (№330-338)
|
|
|
43.
|
|
Закріплення обчислень виду 40-8. Порівняння виразу і числа. Складання задачі за виразом. (№339-346)
|
|
|
44.
|
|
Віднімання виду 53-8. творча робота над задачею. (№347-354)
|
|
|
45.
|
|
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд. Розв’язування задач. (№355-363)
|
|
|
46.
|
|
Закріплення прийому загального випадку віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею. (№364-369)
|
|
|
47.
|
|
Віднімання виду 50-34. Розв'язування складених задач. (№370-378)
|
|
|
48.
|
|
Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел (закріплення). (№379-386)
|
|
|
49.
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. (№387-394)
|
|
|
50.
|
|
Віднімання суми від числа. Обчислення виразів різними способами. (№395-403)
|
|
|
51.
|
|
Контрольна робота
|
|
|
52.
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
|
Арифметичні дії. Множення та ділення
|
|
|
53.
|
|
Ознайомлення з дією множення. Знак множення. (№404-411)
|
|
|
54.
|
|
Читання виразів на множення. Назви чисел при множенні. Задачі на множення. (№412-418)
|
|
|
55.
|
|
Складання таблиці множення числа 2. задачі на множення. (№419-427)
|
|
|
56.
|
|
Порівняння виразів, які містять табличні випадки множення числа 2. розв’язування задач на множення. (№428-435)
|
|
|
57.
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення. (№436-443)
|
|
|
58.
|
|
Порівняння виразів. Знаходження значень виразів. Задачі на дві дії різного ступеня. (№444-452)
|
|
|
59.
|
|
Вправи і задачі на дві дії різного ступеня. (№453-460)
|
|
|
60.
|
|
Контрольна робота.
|
|
|
61.
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
|
62.
|
|
Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення. (№461-467)
|
|
|
63.
|
|
Зв'язок дії множення і ділення. Складання виразів на ділення з виразів на множення. (№468-475)
|
|
|
64.
|
|
Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення. (№476-482)
|
|
|
|
|
|
|
|
|