Четвер, 06.02.2025, 05:07
Вітаю Вас Гість | RSS

Cайт вчителя початкових класів

ІНФОРМЕР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Розробки уроків

Календарне планування - МАТЕМАТИКА

МАТЕМАТИКА

(за підручником «Математика» М.В.Богдановича, Г.П.Лишенка)

І семестр (4 години на тиждень)

2 клас

 

з/п

№ з/п

(скор.)

Тема уроку

Дата

Дата

(скориг.)

І семестр

Повторення вивченого в 1 класі

1.

 

Вступ. Лічба в межах 100. знаходження значень виразів. Складання і розв’язування задач. (№1-11)

 

 

2.

 

Додавання і віднімання чисел частинами. Порівняння чисел. Розв’язування задач. (№12-21)

 

 

3.

 

Назви компонентів дій додавання та віднімання. Запис виразів та їх обчислення. Креслення і порівняння відрізків. (№22-31)

 

 

4.

 

Переставна властивість дії додавання. Розв’язування та порівняння задач. (№32-41)

 

 

5.

 

Зв'язок дій додавання і віднімання. Складання рівностей на віднімання з рівностей на додавання. Задачі на знаходження невідомого доданка. (№42-52)

 

 

6.

 

Запис виразів та знаходження їх значення. Трикутники, чотирикутники. Складання і розв’язування задач за поданим запитанням. (№53-62)

 

 

7.

 

Запис чисел у вигляді суми розрядних доданків. Різні способи додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. (№63-71)

 

 

8.

 

Закріплення випадків додавання і віднімання, пов'язаних із нумерацією чисел. Творча робота над задачею. Рік, місяць, доба. (№72-82).

 

 

9.

 

Контрольна робота.

 

 

10.

 

Аналіз контрольної роботи. Виконання додаткових вправ. (с. 15)

 

Таблиці додавання і віднімання чисел.

Задачі на дві дії. Вирази з дужками

 

 

11.

 

Додавання і віднімання числа 2 з переходом через розряд. Креслення відрізків. Розв’язування задач. (№81-89)

 

 

12.

 

Додавання і віднімання числа 3 з переходом через розряд. Знаходження значень виразів на дві дії. Ламана лінія. (№90-98)

 

 

13.

 

Додавання і віднімання числа 4 з переходом через розряд. Складання виразів. Прості задачі різних видів. Довжина ламаної лінії. (№99-108)

 

 

14.

 

Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через розряд. Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою. (№109-118)

 

 

15.

 

Додавання і віднімання числа 5 з переходом через розряд. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею. (№119-128)

 

 

16.

 

Додавання і віднімання числа 5 з переходом через розряд. Доповнення умови задачі запитанням. Розпізнавання геометричних фігур. (№129-137)

 

 

17.

 

Додавання і віднімання числа 6 з переходом через розряд. Застосування переставної властивості при додаванні виду 5+6, обчислення виразів зі змінною. (№138-146)

 

 

18.

 

Додавання і віднімання числа 7 з переходом через розряд. Застосування переставної властивості дії додавання. Складання і розв’язування задач за схематичними записами їх умов. (№147-154)

 

 

19.

 

Розв'язування і порівняння задач. Повторення табличних випадків додавання і віднімання чисел з переходом через розряд. (№1555-161)

 

 

20.

 

Додавання і віднімання чисел із переходом через розряд. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Складання обернених задач до поданої. (№162-168)

 

 

21.

 

Додавання і віднімання числа 8 із переходом через розряд. Розв’язування задач.(№169-177)

 

 

22.

 

Задачі на дві дії (ознайомлення). Знаходження значень виразів із буквеними даними. (№178-186)

 

 

23.

 

Додавання і віднімання числа 9 із переходом через розряд. Периметр многокутника. Пояснення і порівняння розв’язування задач. (№187-195)

 

 

24.

 

Узагальнена таблиця додавання одноцифрових чисел. Закріплення додавання і віднімання з переходом через розряд. Задачі на дві дії. (№196-209)

 

 

25.

 

Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). (№211-217)

 

 

26.

 

Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач. (№218-226)

 

 

27.

 

Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів по-різному. Розв’язування задач на дві дії за складеним планом. (№227-235)

 

 

28.

 

Контрольна робота.

 

 

29.

 

Аналіз контрольної роботи.

 

 

30.

 

Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Кути многокутника. (№236-242)

 

 

31.

 

Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження числових значень буквених виразів. Календар. (№243-249)

 

 

32.

 

Сторони прямокутника. Побудова прямокутника, знаходження його периметра. Розв’язування задачі складанням виразу. (№250-258)

 

 

33.

 

Квадрат периметр квадрата. Складання і розв’язування задачі за малюнком. (№259-264)

 

 

34.

 

Закріплення вивченого матеріалу (виконання додаткових вправ на с.46). Самостійна робота.

 

 

Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд

35.

 

Додавання двоцифрових чисел із переходом через розряд (загальний випадок). (№265-276)

 

 

36.

 

Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв’язування задач і виразів. (№277-284)

 

 

37.

 

Додавання виду 38+4. Розв’язування задач двома способами. (№285-294)

 

 

38.

 

Додавання виду 76=4. Розв’язування задач на дві дії. (№295-302)

 

 

39.

 

Додавання виду 38+52. Задачі на зустрічний рух. (№303-310)

 

 

40.

 

Додавання суми до числа. Знаходження значень виразів різними способами. (№311-321)

 

 

41.

 

Віднімання числа від суми. Розв'язування задачі трьома способами. (№322-329)

 

 

42.

 

Усне віднімання виду 40-8. задачі з подвійним відношенням «на … менше». (№330-338)

 

 

43.

 

Закріплення обчислень виду 40-8. Порівняння виразу і числа. Складання задачі за виразом. (№339-346)

 

 

44.

 

Віднімання виду 53-8. творча робота над задачею. (№347-354)

 

 

45.

 

Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд. Розв’язування задач. (№355-363)

 

 

46.

 

Закріплення прийому загального випадку віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею. (№364-369)

 

 

47.

 

Віднімання виду 50-34. Розв'язування складених задач. (№370-378)

 

 

48.

 

Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел (закріплення). (№379-386)

 

 

49.

 

Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. (№387-394)

 

 

50.

 

Віднімання суми від числа. Обчислення виразів різними способами. (№395-403)

 

 

51.

 

Контрольна робота

 

 

52.

 

Аналіз контрольної роботи.

 

 

Арифметичні дії. Множення та ділення

 

 

53.

 

Ознайомлення з дією множення. Знак множення. (№404-411)

 

 

54.

 

Читання виразів на множення. Назви чисел при множенні. Задачі на множення. (№412-418)

 

 

55.

 

Складання таблиці множення числа 2. задачі на множення. (№419-427)

 

 

56.

 

Порівняння виразів, які містять табличні випадки множення числа 2. розв’язування задач на множення. (№428-435)

 

 

57.

 

Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення. (№436-443)

 

 

58.

 

Порівняння виразів. Знаходження значень виразів. Задачі на дві дії різного ступеня. (№444-452)

 

 

59.

 

Вправи і задачі на дві дії різного ступеня. (№453-460)

 

 

60.

 

Контрольна робота.

 

 

61.

 

Аналіз контрольної роботи.

 

 

62.

 

Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення. (№461-467)

 

 

63.

 

Зв'язок дії множення і ділення. Складання виразів на ділення з виразів на множення. (№468-475)

 

 

64.

 

Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення. (№476-482)

 

 

           

 

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: tamara-svir (30.08.2015)
Переглядів: 781 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
uCoz