№
з/п
|
№ з/п
(скор.)
|
Тема уроку
|
Дата
|
Дата
(скориг.)
|
І семестр
|
1.
|
|
Музичні спогади про літо. Слухання музики «Музичні загадки». Розучування пісні «До побачення, літо!».
|
02.09.13
|
|
2.
|
|
Пісня, танець, марш як основні типи музики. «До побачення, літо!» — повторення. Яків Степовий. «Колискова» — слухання
|
09.09.13
|
|
3.
|
|
Роль композитора, виконавця і слухача у створенні, виконанні та слуханні музики. Виражально-зображальні можливості пісні, танцю і маршу. Йоганн Себастьян Бах. «Волинка» — слухання. «Два єноти вчили ноти» — розучування, «До побачення, літо!» — повторення.
|
16.09.13
|
|
4.
|
|
Різноманітність втілених настроїв і характерів в основних типах музики, їхній зв'язок із життям. Малюнкова казка. Слухання музики. Марш, танець, пісня (на вибір вчителя). «Два єноти вчили ноти» — повторення.
|
23.09.13
|
|
5.
|
|
Народна та композиторська музика. Український народний танець «Козачок» - слухання. «Два єноти вчили ноти» — повторення.
|
30.09.13
|
|
6.
|
|
Виражальні засоби, інтонаційні особливості, відмінності в характері музики маршу, пісні, танцю. Різновиди маршів, пісень, танців. Микола Сільванський. Полька «Комарики», віночок українських народних мелодій — слухання. Французька народна пісня «Пастух» — розучування. «Два єноти вчили ноти» — повторення.
|
07.10.13
|
|
7.
|
|
Життєві обставини, за яких звучать марші, пісні, танці. Поєднання елементів різних типів музики в одному творі. Георгій Свиридов. «Дощик» — слухання, «Осінь» — розучування.
|
21.10.13
|
|
8.
|
|
Народна пісня у творчості професійних композиторів. Слухання (повторне) творів Й.С. Баха, Я. Степового, В. Подвали. Повторення вивчених пісень.
|
28.10.13
|
|
9.
|
|
Життя — джерело музичного мистецтва. Дмитро Кабалевський. «Три подружки» — слухання. Українська народна пісня «Українка я маленька» — розучування
|
04.11.13
|
|
10.
|
|
Виражальні та зображальні можливості музики. Музика та природа. Українська народна пісня «Українка я маленька» — повторення. «Зійшов місяць» — розучування. Сергій Прокоф'єв. «Дощ і веселка» — слухання.
|
11.11.13
|
|
11.
|
|
Мова і музика. Музика і казка. Дитяча опера. Микола Лисенко. Опера «Коза-Дереза» — слухання. «Українка я маленька», «Зійшов місяць» — повторення.
|
18.11.13
|
|
12.
|
|
Вираження музикою внутрішнього світу людини і її характеру, настроїв, почуттів, думок. Віктор Косенко. «Не хочуть купити ведмедика», «Купили ведмедика» — слухання. «Якщо добрий ти» — розучування.
|
25.11.13
|
|
13.
|
|
Зображення музикою різноманітних рухів, певних життєвих подій, картин природи, звукових сигналів. Микола Римський-Корсаков. «Політ джмеля» з опери «Казка про царя Салтана» — слухання. «Якщо добрий ти» — повторення.
|
02.12.13
|
|
14.
|
|
Розуміння змісту музичного твору. Зображальність у музичних творах. Дмитро Кабалевський. «Клоуни» — слухання. «Щеня і кошеня» — вивчення. Повторення вивчених пісень.
|
09.12.13
|
|
15.
|
|
Навіщо музиці «Ім'я». Народні святкові пісні. Колядки та щедрівки. Петро Чайковський. «Хвороба ляльки», «Нова лялька» — слухання, «Різдво» — розучування.
|
16.12.13
|
|
16.
|
|
Сюжетні зображення творів. Слухання різдвяних колядок та щедрівок. Десять завдань для перевірки знань.
|
23.12.13
|
|