Четвер, 06.02.2025, 05:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Cайт вчителя початкових класів

ІНФОРМЕР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Розробки уроків

Календарне планування - УКРАЇНСЬКА МОВА

УКРАЇНСЬКА МОВА

(за підручником «Українська мова», М.Д.Захарійчука)

І семестр (4 години на тиждень)

2 клас

 

з/п

№ з/п

(скориг.)

Тема уроку

Дата

Дата

(скориг.)

І семестр

1.

 

Звуки, букви. Українська абетка (алфавіт).

 

 

 

2.

 

Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру.

 

 

3.

 

Склад. Перенос слів із рядка в рядок складами.

 

 

 

4.

 

Правила переносу слів із збігом приголосних звуків.

 

 

 

5.

 

Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [і], [е].  Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків.

 

 

6.

 

Букви, що позначають голосні звуки.

 

 

 

7.

 

 Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади.

 

 

 

8.

 

Урок розвитку писемного мовлення. Опис предмета за малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Ромашка».                    

 

 

 

9.

 

Ненаголошені голосні звуки [е],[и].

 

 

 

10.

 

Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [e], [и].

 

 

 

11.

 

Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [e], [и].

 

 

 

12.

 

Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [e], [и].

 

 

 

13.

 

Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків.

 

 

14.

 

Приголосні звуки [дз], [дз’], [дж]. Позначення їх буквами.

 

 

 

15.

 

Приголосні звуки. Позначення їх буквами.

 

 

 

16.

 

Урок розвитку писемного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком, планом, змістом загадки.

 

 

 

17.

 

Буква щ.

 

 

 

18.

 

Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів.

 

 

 

19.

 

Буква «ге»

 

 

20.

 

Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів.

 

 

 

21.

 

Дзвінкі і глухі приголосні звуки.

 

 

 

22.

 

Дзвінкі і глухі приголосні звуки.

 

 

23.

 

Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів.

 

 

24.

 

Урок розвитку писемного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком, планом і змістом вірша А.Житкевича «Осінь». Тема розповіді «Осінь».

 

 

 

25.

 

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Навчальний діалог.

 

 

 

26.

 

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Навчальний діалог.

 

 

 

27.

 

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.

 Перевірна робота. Діалог.

 

 

 

28.

 

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.

 

 

 

29.

 

Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.

 

 

 

30.

 

Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.

 

 

 

31.

 

Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.

 

 

 

32.

 

Урок розвитку писемного мовлення. Складання казки за серією сюжетних малюнків, планом і змістом казки  І. Прокопенко «Як гриби ховалися».

 

 

 

33.

 

Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки. Навчальний діалог «Розмова по телефону».

 

 

 

34.

 

Подовжені м’які приголосні звуки.

Перевірна робота. Діалог.

 

 

 

35.

 

Подовжені м’які приголосні звуки.

 

 

 

36.

 

Подовжені м’які приголосні звуки.

 

 

 

37.

 

Подовжені м’які приголосні звуки.

 

 

 

38.

 

Апостроф.

 

 

 

39.

 

Апостроф.

 

 

 

 

40.

 

Урок розвитку писемного мовлення. Складання порад за темою «Бережіть книжки» за опорними словами та малюнками (вірш Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки»).

 

 

 

41.

 

Апостроф.

Навчальний діалог.

 

 

 

42.

 

Апостроф.

 

 

43.

 

Лексичне значення слова. Розвиток уявлення про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії.

 

 

 

44.

 

Лексичне значення слова. Тематичні групи слів.

 

 

45.

 

Слова, які відповідають на питання хто?, що?

 

 

 

46.

 

Слова, що означають назви предметів (іменники).

 

 

 

47.

 

Розпізнавання іменників за питаннями хто?, що? Складання речень.

 

 

 

48.

 

Урок розвитку писемного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків, планом і опорними словами. Тема розповіді «Каштанчик».

 

 

 

49.

 

Змінювання іменників за зразком один – багато. Робота над прислів’ям. Доповнення речень.

 

 

 

50.

 

Групування предметів за родовими та видовими ознаками.

 

 

 

51.

 

 Перевірна робота. Аудіювання. Доречне вживання іменників у реченні.

 

 

 

52.

 

Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей.

 

 

 

53.

 

Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей. Уживання імен у формі звертання.

 

 

 

54.

 

Велика буква у кличках тварин. Контрольна робота. Диктант.

 

 

 

55.

 

Уживання великої букви у кличках тварин.

 

 

56.

 

Урок розвитку писемного  мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків, планом і опорними словами. «Допомога тваринам узимку».

 

 

 

57.

 

Велика буква в назвах міст, сіл, річок.

 

 

58.

 

Велика буква в назвах вулиць, площ і майданів.

 

 

59.

 

Слова, що називають ознаки предметів (прикметники).

 

 

 

60.

 

Зв'язок прикметників з іменниками.

 

 

 

 

61.

 

Прикметники, протилежні за значенням. Уживання прикметників у переносному значенні. Перевірна робота. Списування.

 

 

 

62.

 

Зв'язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників за зразком один – багато.

 

 

 

63.

 

Прикметники, близькі за значенням.

 

 

 

64.

 

Урок розвитку писемного мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю.Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив»).

 

 

 

 

             

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: tamara-svir (30.08.2015)
Переглядів: 378 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
uCoz