№
з/п
|
№ з/п
(скориг.)
|
Тема уроку
|
Дата
|
Дата
(скориг.)
|
І семестр
|
1.
|
|
Звуки, букви. Українська абетка (алфавіт).
|
|
|
2.
|
|
Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру.
|
|
|
3.
|
|
Склад. Перенос слів із рядка в рядок складами.
|
|
|
4.
|
|
Правила переносу слів із збігом приголосних звуків.
|
|
|
5.
|
|
Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [і], [е]. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час промовляння голосних звуків.
|
|
|
6.
|
|
Букви, що позначають голосні звуки.
|
|
|
7.
|
|
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади.
|
|
|
8.
|
|
Урок розвитку писемного мовлення. Опис предмета за малюнком, планом, змістом загадки. Тема опису «Ромашка».
|
|
|
9.
|
|
Ненаголошені голосні звуки [е],[и].
|
|
|
10.
|
|
Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [e], [и].
|
|
|
11.
|
|
Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [e], [и].
|
|
|
12.
|
|
Вимова і правопис слів з ненаголошеними голосними [e], [и].
|
|
|
13.
|
|
Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів (язик, губи, зуби) під час вимови приголосних звуків.
|
|
|
14.
|
|
Приголосні звуки [дз], [дз’], [дж]. Позначення їх буквами.
|
|
|
15.
|
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами.
|
|
|
16.
|
|
Урок розвитку писемного мовлення. Опис істоти за сюжетним малюнком, планом, змістом загадки.
|
|
|
17.
|
|
Буква щ.
|
|
|
18.
|
|
Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів.
|
|
|
19.
|
|
Буква «ге»
|
|
|
20.
|
|
Приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів.
|
|
|
21.
|
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки.
|
|
|
22.
|
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки.
|
|
|
23.
|
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів.
|
|
|
24.
|
|
Урок розвитку писемного мовлення. Розповідь за сюжетним малюнком, планом і змістом вірша А.Житкевича «Осінь». Тема розповіді «Осінь».
|
|
|
25.
|
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Навчальний діалог.
|
|
|
26.
|
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. Навчальний діалог.
|
|
|
27.
|
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.
Перевірна робота. Діалог.
|
|
|
28.
|
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.
|
|
|
29.
|
|
Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.
|
|
|
30.
|
|
Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.
|
|
|
31.
|
|
Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.
|
|
|
32.
|
|
Урок розвитку писемного мовлення. Складання казки за серією сюжетних малюнків, планом і змістом казки І. Прокопенко «Як гриби ховалися».
|
|
|
33.
|
|
Закріплення вивченого про тверді та м’які приголосні звуки. Навчальний діалог «Розмова по телефону».
|
|
|
34.
|
|
Подовжені м’які приголосні звуки.
Перевірна робота. Діалог.
|
|
|
35.
|
|
Подовжені м’які приголосні звуки.
|
|
|
36.
|
|
Подовжені м’які приголосні звуки.
|
|
|
37.
|
|
Подовжені м’які приголосні звуки.
|
|
|
38.
|
|
Апостроф.
|
|
|
39.
|
|
Апостроф.
|
|
|
40.
|
|
Урок розвитку писемного мовлення. Складання порад за темою «Бережіть книжки» за опорними словами та малюнками (вірш Г. Чорнобицької «Не бруднити книжки»).
|
|
|
41.
|
|
Апостроф.
Навчальний діалог.
|
|
|
42.
|
|
Апостроф.
|
|
|
43.
|
|
Лексичне значення слова. Розвиток уявлення про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії.
|
|
|
44.
|
|
Лексичне значення слова. Тематичні групи слів.
|
|
|
45.
|
|
Слова, які відповідають на питання хто?, що?
|
|
|
46.
|
|
Слова, що означають назви предметів (іменники).
|
|
|
47.
|
|
Розпізнавання іменників за питаннями хто?, що? Складання речень.
|
|
|
48.
|
|
Урок розвитку писемного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків, планом і опорними словами. Тема розповіді «Каштанчик».
|
|
|
49.
|
|
Змінювання іменників за зразком один – багато. Робота над прислів’ям. Доповнення речень.
|
|
|
50.
|
|
Групування предметів за родовими та видовими ознаками.
|
|
|
51.
|
|
Перевірна робота. Аудіювання. Доречне вживання іменників у реченні.
|
|
|
52.
|
|
Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей.
|
|
|
53.
|
|
Уживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах людей. Уживання імен у формі звертання.
|
|
|
54.
|
|
Велика буква у кличках тварин. Контрольна робота. Диктант.
|
|
|
55.
|
|
Уживання великої букви у кличках тварин.
|
|
|
56.
|
|
Урок розвитку писемного мовлення. Розповідь за серією сюжетних малюнків, планом і опорними словами. «Допомога тваринам узимку».
|
|
|
57.
|
|
Велика буква в назвах міст, сіл, річок.
|
|
|
58.
|
|
Велика буква в назвах вулиць, площ і майданів.
|
|
|
59.
|
|
Слова, що називають ознаки предметів (прикметники).
|
|
|
60.
|
|
Зв'язок прикметників з іменниками.
|
|
|
61.
|
|
Прикметники, протилежні за значенням. Уживання прикметників у переносному значенні. Перевірна робота. Списування.
|
|
|
62.
|
|
Зв'язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників за зразком один – багато.
|
|
|
63.
|
|
Прикметники, близькі за значенням.
|
|
|
64.
|
|
Урок розвитку писемного мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю.Ярмиш «Як реп’яшок світ побачив»).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|