Четвер, 06.02.2025, 01:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Cайт вчителя початкових класів

ІНФОРМЕР
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Розробки уроків

Використання інтегрованих уроків

         Розвиток сучасного суспільства підвищує вимоги суспільства до рівня освіти і виховання кожної людини. У цих умовах дедалі актуальніше стає формування у людей творчого потенціалу, активної життєвої позиції. Для успішного досягнення мети людина повинна мати необхідний обсяг знань. Людина не повинна застосовувати будь-які усталені шаблони, а має мислити, розвивати своє мислення.

         Завдання вчителя полягає в тому, щоб вивчити особливості дитини та орієнтуватися на загальні завдання формування особистості дитини, які випливають з Концепції загальної середньої освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти, а також спираються на конкретні програми навчання і виховання, створюють для кожного учня оптимально-сприятливі умови для його всебічного розвитку, формувати бажання і вміння вчитися, повноцінних мовленнєвих, читацьких, обчислювальних умінь і навичок здорового способу життя. Для здійснення цієї мети потрібно підвищити ефективність уроку різними способами і засобами навчання.

         Навчити дітей берегти і зміцнювати здоров’я – одне з найважливіших завдань сучасної школи, яке має стати атрибутом будь-якої освітньої діяльності у навчальному закладі.      Урок  в сучасних умовах повинен носити творчий характер. Інтегровані уроки в початковій школі дають можливість підводити учнів до усвідомленої і емоційно пережитої потреби міркувати і висловлювати свої думки на запропоновану тему. Діти мають можливість застосовувати при цьому арсенал своїх знань, життєвий досвід, зробити власні, нехай незначні, але дуже необхідні кожній дитині,  умовиводи і пошукові відкриття.

         Дуже важливо чітко визначити головну мету інтегрованого уроку. Методично правильна побудова і проведення інтегрованих уроків впливають на результативність процесу навчання: знання набувають якості системності, уміння стають узагальненими, комплексними, посилюється світоглядна спрямованість пізнавальних інтересів учнів, ефективніше формуються їхні переконання і досягається всебічний розвиток особистості. Інтегровані уроки більш різноманітні, пов’язані з чисельними асоціаціями, наповнені різними емоціями, що надзвичайно важливо в роботі зі школярами. Такий урок потрібно спрямовувати на розкриття загальних закономірностей, законів, ідей, теорій, відображених у різних науках і відповідних їм навчальних предметах. Він забезпечує формування в учнів цілісної системи уявлень про діалектно-матеріалістичні закони пізнання навколишнього світу у їх взаємозв’язку та взаємозумовленості і сприяє поглибленню та розширенню знань учнів, діапазону їх практичного застосування.

          Такі інтегровані уроки творяться не один день. Щоб закладені в них ідеї достукалися до маленьких сердець, спершу все повинно пройти через серце вчителя. Тоді тільки воно буде жити в дітях, живити думки і почуття.

         Ознайомившись із Державним стандартом початкової загальної освіти і вивчивши нову програму, я модернізувала, виокремила уроки, які можна поєднати в одну тему і розробила плани-конспекти інтегрованих уроків для учнів 1-2 класів, які мають за мету формування здоров’язберігаючої компетентності на міжпредметній основі; втілення таких життєвих навичок, які спрямовані на заохочення вести здоровий спосіб життя. Хвилинки здоров’я на кожному уроці відповідають темі уроку і дають дітям необхідні знання про здоровий спосіб життя.

         Конспекти уроків розроблено відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти.

         Сподіваюсь, що надані матеріали стануть у нагоді вчителям початкових класів.

Викачати повну версію матеріалу

Категорія: Розробки уроків | Додав: tamara-svir (02.10.2015)
Переглядів: 777 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2025
uCoz